[ [ Är jag riktig?? ] ]


Allvarligt, vem fan är jag?? *hahah*
Ibland undrar jag fan om jag inte är mänsklig, mamma och pappa har hållit det hemligt i alla mina 25 år för att sedan om typ 20 år få veta det brutalt för att någon släkting försäger sig på fyllan att jag kom till familjen som en liten utomjording-bebis eller nåt..!

Gör det mycket ont att få en brainfreeze?
Är det jobbigt att hoppa på kryckor / vara gipsad?
Hur känns det att ha feber?
Har jag nånsin haft vattkoppor?
När var jag riktigt sjuk senast?
Typ Vad är en allergi?

Jag har ingen aning för jag har aldrig varit med om nåt av det där! Förutom förkylning då.. Men en riktig förkylning uppstår i mitt fall, kanske 1-2 gånger om året!! Okej, jag klagar såklart inte, men HUR jävla mänskligt är det på en skala egentligen!?

Jag kan tänka på det där ibland.........



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback