[ [ DÖDAA!! ] ]


Ja! Precis vad jag ville ägna min tid åt hela jävla morgonen! (eller ja, eftermiddagen då, men jag vaknade Nyss!)

Springa runt som en idiot och försöka hitta den där förbannade tvestjärten som försvann I MITT SOVRUM när jag gick och hämtade ett vapen att slå ihjäl den med! Bah.. Jag hatar dom! Pssft.. Jag går inte och lägger mig förens den där jäveln har kommit fram.. ICKE!

Och jag har gjort det IGEN.. Jag har gjort mig en snuttis igen nu.. Undrar hur många gånger jag varit medlem där nu..? *haha*

Fick ett mess nyss av svägerskan Tina
"Hej gumman! Vi ligger i solen och gonar oss och dricker italienskt lantvin. Har det SÅ bra :-) skicka din adress så skickar vi kort, kram från oss båda T o M "
Jag kommer få kort! Jag kommer få kort! Jag kommer få kort! :):)

Mackorna kallar! Wasa frukost med ett par koppar kaffe :) Yummi..


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback