[ [ Gäääsp ] ]


Fan vad duktigt... Igår gick jag hem till Thessan för att sova där, och dricka ett par koppar kaffe.. Jag drack nog en kanna kaffe :/ Inget överdriv! ca 8-10 koppar.. och vi gick aldrig och la oss... Eller Jo, det gjorde vi! Men vi somnade aldrig, och jag kände att jag inte behövde det heller.. Så Vi åkte in till stan efter vi lämnat Michelle på fritids vid 9, gick där nere på stan en stund, helt jävla döda båda två. Jag hittade ett par leggins och ett par örhängen på Gina :) Sen åkte vi hem runt halv ett... Jag somnade kl 13.30 nån gång, och jag vaknade NU!! Hela jävla dagen! Så jävla illa... Ok, nog för att jag inte är riktgit helt fit for fight nu heller, men som att jag kommer kunna somna sen då.... Damn!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback