[ [ Helrolig/sjuk kväll! ] ]


Först måste jag bara säga: All heder till cykel-Calle! Jag åkte med han hem nu efter krogen, okej, lite längre tid, och lite dyrare men det är han fan värd alltså! Vilket jävla jobb han gör, att han orkar! Han hade tom punktering stackarn, och trots det så körde han mig hem till Gottsunda! :(
      


Hahah! Det här är bara för jävla sjukt! Jag o Becca står på dansgolvet och jag får syn på en kille som jag gick i lekis ihop med! Hur fan kan jag känna igen han, 19 år senare!? Jag fattar inte.. Jag gick fram och frågade vart han var ifrån- Jag hade rätt, jag sa att vi gick i lekis ihop, han frågade vilket lekis, jag svarade: Körsbäret- Jag hade rätt!  *haha!*  Så jävla komiskt på nåt vis.. Men det syntes på långa vägar att det var han :D En rolig grej måste jag fanimig påpeka!

Imorn kommer det vimmelbilder på oss :) Systerysters kompis Kalle var vimmelfotografen ikväll, så han tog kort på mig 2 HELA gånger! *stolt* varav ena bara var för att jävlas, så jag ser galet oförberedd ut, på det! haha.. Men.. linslus som jag är, så hoppas jag på att han lägger ut båda två på nätet! *garv*


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback