[ [ Hemma igen :( ] ]


Nu är man tillbaks hemma igen då.. Faan.. Fy fan vad roligt vi hade!! Fan den roligaste kryssningen jag varit på hittils *haha* Vilka jävla lirare men träffade då! Allt ifrån en sketafull finne som bubblade om så jävla konstiga saker och satt och garvade åt sig själv- till en Karlskoga-snubbe som stötte på precis allt o alla och knappt visste vad han hette...så jävla dräggigt full! Och det värsta är att han var snygg som fan, en riktig jävla heting, men han vart så förbannat oattraktiv när han va så där överdrivet packad och så sluskig o dann...uuuäh..! Så han gick fetbort *haha* Vi fick reda på senare vid nåt tillfälle att han t.o.m hade stött på två ca 12 åriga tjejer! Det är lite VÄL att ta i.. 'Dra ner på Drickat Kjelle!!' (jag tror det var så han sa att han hette..) Sen var han på väg och skulle följa med mig in på toan o ha sig...Helt jävla wasted måste jag säga *garv*

Sen träffade vi ett gäng svenska killar som vi typ hängde med.. En såg ut som Kate Moss kille Pete Dorothy eller hur det stavas, och han var så jävla hög! hahah,, helt väck..Han bara gled omkring och bara VAR liksom..knaprade extasy.. och en annan åkte ner i fyllecell imorse kl 4 - 5, blev tagen av vakten när vi satt o efterfestade i deras hytt. Det knackade på dörren, in kliver en fly förbannad vakt och säger "DU! Du hänger med här!" och pekade på Stefan *haha* Och det var för att han och en annan hade kastat en kundvagn över bord när en vakt tydligen sett *hahah!* så jävla smidigt...tror jag garvar ihjäl mig xD sen dom andra två liven hade båda två ADHD så dom var ju likosm lite som Dom var då...haha..:) Men så jävla snälla! helt jävla undebara.. goosi!

Och jäklar vad mycket det är att berätta och jag vet inte om jag orkar skriva så mkt.. iaf inte idag..:/ Sovit 7 timmar under hela helgen och man är ganska död... *vissel vissel* Men men.. oavsett så kommer jag iaf lägga upp lite bilder sen så fort jag lagt in dom i datan :)


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback