[ [ 2.5.... 9!?? ] ]


Igår när jag och Anna satt på pizzerian och väntade på våra pizzor, så ser jag en pappa med två småkillar i 8-9 årsåldern.. Jag fastnar lite för dom, och inser strax att jag känner igen pappan.. Började fundera en stund...

..och ser då att en av grabbarna (därför pappan var bekant) var jag dagisfröken åt för 6 år sen!! Han var 2.5 år då!
Det kändes så jävla konstigt att se han Idag "lång" och smal med fotbollskläder och pratade rent! Lilla gubben.... Vart fan tar åren vägen... Jag har inte sett han sen dess.. jag blev helt chockad... jag bara satt o gapade trots att jag Vet att åren går och det faktiskt Var länge sen jag jobbade på dagiset...

Men ÄNDÅ!! Han är inte liten längre! :( Jag minns att han gillade som fan, en viss bok med massa fordon, och Hur han sa Bujjdoosej! (Bulldozer)
haha gooosii..!

...nästan så man blir lite rörd... :)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback