[ [ Dance for us, Eh Woot! haha ] ]



Jahapp... och här sitter vi...
..fortfarande i Sverige, medans Tove drog till Kuba idag kl 6 imorse.. Tänkte nästan skicka ett mess till na och skriva hejdå igen, runt halv 3 när vi fortfarande var vakna.. men jag skippade det, visste aldrig vad jag skulle kunna få för svar när hon då skulle få veta att jag verkligen ÄR vaken till halv 3 på nätterna... *haha*

Sväng dina slanka salsa-ben för oss här i kalla Sverige nu! ;D
Och ta gärna några klunkar extra (och sen ÄNNU några klunkar extra för bara MIG!) för oss av Havanna Club-en också .. Hell yeeh! *haha*




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback