[ [ Gosigoos!! ] ]


Jag vill också ha bebis!!! =(
Linnéa var in idag med knodd nr 2, den vithåriga fjuniga lilla Freja! Fy fan jag tror jag dör!
Jag bar omkring henne en stund när Linnéa inte orkade hålla medans hon kollade lite böcker.. Det första hon gör är att luta huvudet mot min axel.. FAN vad gosigt det var att hålla en sån där liten igen! Det var ju så jävla länge sen...! Typ den tiden när man var dagispersonal ett tag..


Jag har sovit 4.5 timme inatt.. vilket börjar märkas nu! Jag kan verkligen inte prata idag! xD Orden kommer fan inte ur käften på rätt sätt.. och strax innan jag slutade så fick jag ett jävla garvanfall utav en mening jag slängde ur mig! Så det var ett helvete på bussen kan jag lova! Satt och bet mig i tungan hela vägen för att inte börja asgarva, så folk tror man är dum i huvudet.... *hahah*

Men lite roligt är det ändå..... Ett gott skratt förlänger livet!

Ciao Ciao mina raringar!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback