[ [ Mina änglar ] ]


Stella och Linda.. Dom underbara individerna räddade min dag :)
När jag skrev mitt senaste inlägg, så upptäckte jag efteråt att jag grät floder..
Och då insåg jag verkligen att jag mår inte alls så bra :| Nånting händer med mig just nu och jag vet inte om jag kan sätta fingret på vad det är.. Har jag nån form av 25 årkris (hur fånigt de än låter) för att jag undermedvetet börjat tänka på vad jag egentligen gör med mitt liv och för att jag tex. fortfarande inte ens är i närheten av att skaffa barn?
Är det bara så att jag vantrivs så sjukt mycket här i Gottsunda och vill härifrån?
Eller är det bara för att jag nu på sistone börjat tänka på hur mitt liv skulle sett ut om jag aldrig flyttat ifrån Knivsta när jag var liten för att
(förmodligen! kan inte svara exakt på om det är han som gjort mig till den jag är) i stort sett bli "nertrampad" -Han var ju faktiskt snäll också- av L.. nästan hela skoltiden.?
Kanske inte dock... Men Kanske också.... Jag vet inte... Men nåt jävligt skumt händer och jag blir jävligt förvirrad utav det iaf!
Men som sagt iaf, Stella och Linda gjorde min dag! :)
Linda är hundvakt åt sin familjs vovve och spenderar helgen hos sina föräldrar som är bortresta, ute i typ Dalby. Stella och Linda skulle äta tacos ihop med Lindas lillebror (o hans flickvän) som kom hem från Bulgarien inatt och bara skulle hem å äta å lämna sin packning, för att sen bränna vidare till kompisar. Jag messa Linda- innan jag blev ledsen- frågade vad hon skulle göra för att jag kände för att gå ut eller hitta på nåt. Sen började jag skriva blogg och det blev som det blev, efter jag lugnat mig lite ringde Linda och allt rann ut ännu en gång, så hon frågade om jag ville följa med ut med dom.. och det behövde jag. Jag har skrattat som vanligt och inte tänkt på allt, under HELA dagen!
                                                                                TACK! <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Känn dig utmanad.Kolla min blogg :-p

2008-07-14 @ 19:11:07
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: MickanMickan

Jag kan inte läsa din blogg längre, ser bara mindre än halva sidan så jag har lagt ner :/

2008-07-14 @ 20:16:53
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback