[ [ Nästan fullspäckad vecka ] ]


Lördag: Jag fyllde år och det var firande och party
Söndag:
Vaknade bakis och seg med stort S, brevid lillesyster i hennes säng, fick skjuts hem senare av pappa mitt på dagen, åkte hem och plockade undan lite och sen degade i soffan resten av kvällen.
Måndag: Åkte ner på stan och träffade Linda, gick och bokade kryssningen och knallade sen hem till mamma och dom för att hämta lillesyster som skulle följa med oss och äta. Bytte sen min väska.
Tisdag: Var i Kista hela dagen och shoppade!

Och idag -Onsdag- är jag precis hemkommen från pappa och Ann-Britt. Blev ditbjuden på middag för att jag fyllt år och för att jag skulle få presenten av henne. En skitfin karaff från Boda Nova som jag blev kär i när hon själv hade köpt en och kom hem med för nåt halvår sen :) Finns i flera färger men den gröna knäcker!
Hon hade gjort världens godaste kycklingsallad med pasta, körsbärstomater, mozarella, stora kycklingbitar, oliver och ruccola i.. *nam nam!* Och den där kvinnan äger ju i köket så allt hon gör ser ju dessutom så jävla aptitligt ut :O

                                


Torsdag: Åka till Hammarskog och bada och sola med Linda :) Vad mysigt!
Fredag: Åka till stan och gå till banken och sen kanske hitta nåt mer för dom sista kronorna av födelsedagspengarna.
Lördag: Kryssning!! :)
Sooo long honies.....


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback