[ [ Nya Zeeland ] ]

Jag ska flytta till Nya Zeeland...
Hahah.. nja inte riktigt kanske..:D Ella ja.. om jag kunde punga ut 18 papp kanske då men... Nej tror inte det..
Men däremot har jag totalt hakat upp mig på deras månader!
Dom har kanonvinter nu och hade julafton nyligen.. Vad knäppt!
Våran sommarjobbare Ida (som varit där i 5 månader och kom nyss tillbaka) berättade att dom hade julafton strax innan hon åkte tillbaka til Sverige.. Det måste ju kännas megaskumt haha.. Julafton mitt i Juni (eller när det nu kan tänkas ha varit..) Jag frågade: ''Men hade du ens Nån slags julkänsla ändå eftersom det ändå var jul DÄR liksom?''
Hon bara skakade på huvudet ironiskt och sa: ''Neej.. Det var mer som ett stort skämt!''
Hahah! Fullt förståeligt! Och jag snöade in mig helt å hållet på de där.. var typ fortfarande inne på det där "en timme" senare.. Jag kom med nya frågor hela tiden.. *Mickan, chilla va fan..* Men jag får det bara inte att gå ihop! jag kan verkligen inte tänka mig hela grejjen; VI vinter - DOM sommar, DOM vinter- VI sommar... (??) *garv*
Sen hade hon inte hört talas ALLS om fallet i Österrike med ungarna i källaren! Men Hela världen vet ju om det??
-Nej men Nya Zeeland är typ en egen värld eller nåt.. Dom vet bara om Australien och kanske lite Kina på sin höjd.. WHAT?? =O Jag måste ju då säga att det där landet verkar ju helt spec...:D


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback