[ [ oooh... *dreggel* ] ]


Jaa... Vad ska man säga om den här dagen då tro...?
En helt ordinär dag, förutom att jag inte orkar med vissa sker just nu, som jag tidigare gapat ur mig om i bloggen..:/
Jag blir inte klok och så kommer det förmodligen att förbli tyvärr...
Men just nu orkar jag inte tänka på skiten alls! Jag Ska iaf härifrån, och det snarast möjligt!
Jag vill bort bort bort från den här jävla förorten och från alla känns det som just nu.. Jag är less på mobilen, jag är less på alla, jag är less på allt... Bah!

Men men.. nog om det..
Idag fick jag se Sonnys piercing.. oh god..! Jävla kille och va snygg!! :O :O
Fy fan va killen passar i det då!! :O Herre min skapare.. eller vad det är man säger.. haha..
Vill pussa han NU NU NU NU NU.. osv osv...
Och nu ska jag sova.. Hejdå!

Är det tillåtet för en 35 åring egentligen, att va så förbannat jävla monster-het...? ;P *hihii*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback