[ [ Sanning eller Konsekvens? ] ]


               
Vilken är din teknik för att undvika "plums" i toaletten?

Skulle du kunna gå sängvägen för att få ditt drömjobb?

I en timme framöver är dina ben helt ur funktion. Du får be andra personer hjälpa dig.

Ring till en kompis och säg att du är naken och lägg sedan snabbt på luren. Ringer kompisen tillbaka får du ej svara.

Gå över till en granne och be om att få låna en toalettrulle. Förklara för grannen att du råkade äta lavemang ist för huvudvärkstabletter.

Några smakprov ur partyspelet Våghals, som jag fick utav min vän Linda idag (hon lämnade sin dricka till på lördag så hon slipper släpa det på bussen sen) i förskottspresent. Ojj ojj.. det där kan bli kul! Vi garvade så vi grät när vi satt och läste alla utföranden och sanningar :D Så vi hoppas på att det spelas på lördag *haha*
Och jag kan verkligen inte förstå varför jag inte lär mig!! Varför har jag så svårt att städa!? Det är så himlans lätt o dra fram allt skit, men sen när det ska till att plockas undan, då är det mindre lätt... hmpf.. *ruskar på huvudet som en 65 åring som gapar över dagens ungdom* Det är ju som sagt bara 3 dagar kvar nu så jag BÖR åtminstone dammsuga upp alla dammråttor som ligger som texas-drivor i varje hörn och skrymslen.. *vissel vissel*


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback