[ [ I brist på annat..] ]

Har upptäckt ett program jag har, som jag tror uppstog i samband när jag kopplade in min cam..Inte lika avancerat o roligt som Photoshop dock men man kan ändå ändra bilder lite.. Det är det jag har haft för mig dom senatse dagarna nu =)
(Jag vet! Jag borde upptäckt programmet tidigare, men jag är ingen datanörd och blir för varje dag, mer och mer anti till att Nånsin bli det heller!)

Vissa vart ganska coola faktiskt..
(originalet till vänster.. fast det är ju ganska uppenbart)









image41

Den perfekta sommarbilden, eller hur? =) (På väg hem från Göteborg)








Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback