[ Jag har bestämt mig..! ]

Jag ska dra till banken så SNARAST möjligt (!!) kolla om jag har förutsättningarna för att ta ett lån, och sen ska jag köpa en lägenehet i Salabacke! =)
Satt och bläddrade igenom bostadsguiden imorse på jobbet, totalFöll för en liten etta på Murargatan, på 36 kvadrat! Min jobbarkompis bor i en likadan några nummer bort, och dom är verkligen skitfina! riktigt bra planerade för att va så pass liten.. Rymligt normalt kök och sovalkov.. så mkt mer behöver jag egentligen inte ha.. Man är ju aldrig i sovrummet ändå liksom..förutom när man sover, så varför ha ett stort sovrum..?
Och ser man bilderna på hemsidan så blir man kär.. ooh!
Jag VILL verkligen ha den! :'(
Men tyvärr tror jag faktiskt inte det.. För det är visning på måndag och onsdag och INNAN det måste jag ju ha fixat tillstånd till att ta lån och det hinns nog inte med innan visningarna isf.. bah!
Ja ja jag får väl hoppas på de bästa då iaf.. det kommer ju fler lägenheter om inte annat...:/


Nu är det helg! =) Skönt med lite längre helg faktiskt.. sen har jag min första semestervecka v. 25, då ska jag jobba med mamma igen.. åka lastbil!
jobbar några veckor och sen semester igen.. det är fint det! ;)
Trevlig helg!

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback