[ [ Jag lever i minst 500 år till! ] ]

..För jag skrattade igår.. MYCKET!
Tårarna rann och det rann kaffe från både näsa och mun *haha*
Det största skrattanfallet jag haft på länge tror jag.. Det gick INTE att sluta
Och det var inte ens av nåt roligt, samtalsämnet var Tre Kronor, alla tre diskuterade vem som sprängde skiten i luften i sista avsnittet, Dom bubblade om en, och jag om en (Det visade sig att dom hade rätt..hmpf..)
Men det vart missförstånd och allt blev jätteroligt.... *fnissar för mig själv*

Nu ska jag ner i tvättstugan och tvätta inför den Ev. utgången ikväll!
-Mickan håller tummarna för hon är partysugen-


P.S Jag har blivit helt torsk på Michael Jacksons låt  Will you be there, igen efter alla år..<3<3
Den är så jäävla bra! Varför har jag inte insett hur bra den är, förut!?
Jag har ju gillat den men jag hörde den på radion häromdagen och blev helt såld..Det har jag inte varit förut.. Knas..
Den där karln är fan bra alltså.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh jag vill också gå ut.Ska ni till flurran?

Du får höra av dig när du ska ut nästa gång för jag är PÅ!!!!! Stefan är ju hemma hela sommaren och kan ta Maja.Kraaaam!!

2008-06-28 @ 12:35:26
Postat av: Mickan

Svar:

Jaha! fan va kul, ja det måste jag göra då,

Då kanske du inte behöver planera så långt innan o sånt om han ändå e hemma då =)

Ne det blir nog ingen utgång, thessan kunde inte och vet inte om mitt humör är redo nu heller..

2008-06-28 @ 14:35:16
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Veronica

Säg till mig när du ska ut nästa gång så kanske jag hakar på ;-)

2008-06-30 @ 21:49:10

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback