[ Kan tvestjärtar flyga!? ]

Fy fan! Jag hatar hatar hatar dom så evinnerligt! Skabb!!
Lite tragiskt egentligen att småkryp inte har nån hjärna (iaf inte tillräcklig), för dom går ju miste om att veta det faktumet att dom har sån jävla respekt liksom..haha..  "öh.. du..människa! Känn dig ägd!" xD
Stackars små fanskap... USCH!!
Och dom ska inte komma än!! De är ju fan bara mitten på juni, och dessutom snustorrt ute och i luften!
Fast...å andra sidan.. Det kanske inte var en tvestjärt jag såg...Om dom inte kan flyga så var det ingen sån..Fast då har dom nåt jäkla dubbelgångar-kryp..!





Och jag vill fortfarande ha den där förbannade lägenheten.. Det är jobbigt! Jag tänker fan inte på nå annat..! :O
Idag kom jag tom. på mig själv med att jag satt och ritade lägenheten på ett papper uppifrån, för att sedan rita dit mina möbler och se vart jag ska placera allt sen.. Hur jävla naivt är inte DET då!!? (okej, jag är ju dock född blåögd så...)
Jag har ju för bubblan inte ens fått lov om lån än! Inte ens tagit ett kliv innanför bankens dörrar..!
Det underlättar ju Lite att liksom åtminstone göra det först tycker man... hahah.. *skakar på huvudet*

Hej hopp så hörs vi!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback