[ Mc Solaar och Äntligen sommar! ]




None

Jag SA ju att denna bild var SOMRIG! Känn på den ni! hahah.. Den kom nämligen med i Uppsalatidningen idag =) Jag satt och läste den senaste tidningen häromdagen, tänkte att jag skulle göra ett försök att skicka in nån rolig bild, så det blev den här!
Och så skrev jag nåt i stil med
"Nu är det äntligen sommar! Om inte sommaren fanns så skulle man inte kunna göra så här!"

Jag hade tom glömt bort att jag skickade in den, tills för ett par timmar sen när en jobbarkompis skrev på msn
"Va fan! varför har jag Dina fötter i min tidning!?"
Fick även ett mess ifrån morfar där det stog
"Ska man inte kunna öppna tidingen utan att se dina "blan" där??"
(vad nu Blan är för något vet jag inte riktigt, men med tanke på bilden så är det väl uppenbarligen ett annat ord för fötter, haha!)

Glad midsommar på er så syns vi! =)



Igår satt jag o kollade på Sex and the city- maraton då jag hörde en så Jäävla bra låt i sista avsnittet!
Det var dock på franska men den lät jättebra, så jag bestämde mig för att försöka hitta den, och jag lyckades!! =)
Det tog ett tag då jag inte hade en aning om vad killen/dom hette, eller låtens namn och då att den dessutom var på franska.. men det gick tillslut!
Låten heter La Belle et le Bad boy och killen kallar sig för MC Solaar
Om ni vill ta er en titt (eller lyss kanske man ska säga i detta läge =) på hur den låter!

P.s Det är raplåt.. inget annat konstigt =)

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback