[ Otippat... eller inte! ]

Var med mormor och tittade på lägenheten idag.. Den var jättemysig precis som jag tyckt på bilderna.
Men..! :
  1. Jag har sovit ca 3 timmar inatt!
  2. Jag är trött som ett jävla ägg och rör mig som en sengångare!
  3. När jag ringde till banken idag så var det inte som jag trodde, att bara boka en tid me nån handläggare och sen åka dit dagen efter o snacka, o sen veta på en gång hur det blir med lån, utan man var tvungen att skriva i en låneansökan att skicka in, sen blir man uppringd av en handläggare och innan allt är klart och man har ett svar på hur det blir, så kan det dröja en uppåt en vecka osv osv..
  4. Efter det så skickade jag in en lånansökan på SBAB också, o fick då veta på en gång att jag fick avslag.. Kul..
  5. Den där handläggaren har fortfarande inte ringt! Och det är IMORGON senast jag BÖR veta om jag får ta lån eller inte!!
  6. Det var sjukt mycket folk på visningen och Alla skrev upp sitt intresse!
  7. Det var en tjej som jag lyckades snappa upp i ena örat att hon skrev dit att hon kunde flytta in När som helst, Imorgon om det skulle va så.. ! (Bådar inte gott!!)
  8. JAG har däremot 3 månaders uppsägningstid på min nuvarande och kan därmed inte flytta in nånstans förens i Sep tidigast!
  9. ...Och jag kommer förmodligen inte få ta lån...
så med andra ord är allt jävligt piss just nu! Hahah... och med min trötthet så känner jag ändå en smula omotivation och orkar därför inte bry mig lika mkt om lägenheten nå mer.. Jag har mer eller mindre gett upp, och får nu sitta i det här äckliga jävla Ghetto-helvetet ett tag till..

Nej Godnatt fan (så jag åtminstone tar mig igenom Morgondagen galant..)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men kan man inte få lånelöfte på nätet?

2008-06-10 @ 06:55:37
Postat av: Mickan

Jo det var det dom bad mig att göra ytterligare än att boka en tid för att prata.. men jag känner att jag inte litar på nätet o datorer riktigt, att bara få svar på en gång så där från nåt som kanske inte stämmer när man pratar me en handläggare o sånt.. lite mer seriöst att Komma dit, se dom i ögonen, kanske visa lönebesked och höra eventuellt HUR mkt man isf får låna osv osv.. =)

2008-06-10 @ 18:48:01
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback