[ [ So fucking lovely ] ]


Kom å tänka tidigare på Samanthas gamla Pont Aeri låtar hon hade med sig från Spanien förr på våran gamla tid =)
Gud vad man fick tillbaka minnen! Så jag var tvungen att ladda hem några och bara rave-a järnet här i vardagsrummet! Hahah! *ler brett* så underbart...

Metralla&Skudero- Flames of love
Pont Aeri- Take a trip
Pont Aeri- Flying free
Pont Aeri- I want to know what love is


Igår tvättade jag... det var länge sen sist, så det blev några maskiner.. Och DÅ till min stora förvåning insåg jag att jag har på TOK för få galgar, och för mkt kläder!!
Jag fick inte in allt i garderoben, och det vart för fullproppat i klädhyllorna också.. haha..
Så jag måste nog ta mig en sväng om till Ikea snart och köpa, vad är det typ 20 galgar för 30 spänn eller nåt..:) Känns ganska behövligt...
Inte trodde jag att jag hade så mkt kläder..? ;)

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback