[ [ Trött, allmänt trög eller bara total-skiter i det..? ] ]

Ibland undrar jag faktiskt hur jag tänker..?
Om jag blir blockerad i hjärnan så struntar jag totalt i det jag gör o sätter mig vid datorn ist..
Som nu tex.. Jag märkte precis att jag sitter här igen nu.. Och det borde jag inte göra!
Jag borde springa runt nu och komma på vad jag borde ta med mig till stugan..
Jag har kommit i stort sett halvvägs och sen satte jag mig här för att det tog helt stopp i bollen..
Hallå?? Dom kommer när som helst!
Och ändå fortsätter jag skriva.. jag måste ju ha en skruv lös.. haha..
Jag vet inte vad jag ska ta med mig!!
Ganska frustrerande..!
Inte så kul när jag står här med väskan halvt packad o får samtalet :
"Vi är här nedanför nu, kom ner nu då!"

I must Do something, and thats NOW!
(min engelska är inte korrekt, och speciellt inte kl 11 på en morgon som egentligen är ledig!)

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback