[ Wijs trädgårdar ]


Hör å häpna, min pappa, Japp MIN pappa lekte i en lekpark idag!
Det var ganska kul att se hahah :D
Och då självklart passade jag på att ta lite bilder också.. *skratt*
Vi var i Ockelbo (eller va fan det nu hette) och tittade på Wijs trädgårdar för att farmor fyllde år i onsdags..
Dom kände att det bara var onödigt att köpa en pryl eftersom hon typ ändå har allt redan..
Men det var väl ingen höjdare kanske..inte min grej direkt.. trädgårdarna var inge märkvärdiga heller!
Så jag drev mest omkring och gäspade hahah xD

........



Kommentarer
Postat av: Nadia

Tjollahopp!!! Är grymt TYST på jobbet utan dig!! Hörde rykten att du var i Gävle..men ingen visste varför..men nu vet vi!



Ses efter semestern!

Kramiz//Nadia

2008-06-18 @ 11:31:24

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback