[ Dagens ord: Velig. Glad. Grattis! ]

Hahah jaha.. Nu var man här igen då.. Fan vad illa..
Men jag bara MÅSTE ha nånstans att skriva på!! Om allt och ingenting + lite till.. Jag blev fan galen..typ rastlös!
Nog för att den här sidan suger, men jag får väl ha tålamod :/


Jag är glad.. Väääldigt glad..:)
Kommer aldrig glömma Valborg -08 och morgonen efter....underbar bakis-morgon.. Så Otroligt jävla bakis men trots det så Otroligt jävla mysig morgon! :) Mys på hög nivå! mm...:)


Idag fyller systeryster 18 år.. Grattis på dig lilla individ..Såå.. med andra ord.. om man skulle ta och knalla över till familjen och gratta människan kanske..
Problemet är.. Jag har ingen present!! Har inte tänkt på det förens när det slog mig häromdagen att "Shit hon fyller ju om 3 dagar..!" Så kan det gå.. När huvudet och hjärncellerna inte vill vara med o leka längre..


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback