[ ..Eller Jo! Tydligen..:| ]


Jag är nog singel ett litet tag till..:/
Så.. jag tar tillbaka alltihopa jag skrivit där nedanför.. haha!
Det är oaktuellt tillsvidare.. xD

Ost o marmeladsmörgås? eh JA tack..

Dagens citat/konverstaion mellan Linda o mig i telen! (hon säger nåt till sin jobbarkompis och jag hör hans röst)
  • Jag: - Fan va packad han lät..
  • Hon: - Nej men han är norsk, det är därför!
Riktigt sjysst... hahah!

Färgade håret nyss... ALDRIG mer ska jag byta märke och sort!! Det är ju helt jävla otroligt..
Det skulle bli mörk mahogny och på bilden ser det mer eller mindre Lila ut.. Blev det NÅT av det?? Nej!
Jag vet egentligen inte om jag kan säga att det är just fult men det är INTE så jag skulle ha! *mumlar bittert*
Fast det syns ju ingen skillnad alls så.. haha så inte så konstigt att jag inte kan säga att det är "just fult", dock..

                                       

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback