[ En helt vanlig dag.. ]



Som jag tagit mig livs levande igenom den här gången också..
Sjukt hungrig är jag.. men orkar man göra i ordning nåt? NEJ! Jävla pucko jag är.. När fan ska jag lära mig!
Vakna på morgonen- Öppna frysen- Ta fram nåt som jag ska käka på kvällen- lägga på bänken för att tina.. Hur svårt kan det vara? Haha.. Bah!
Men ne då.. Samma sak varje gång, jag glömmer! Och sitter därför varje kväll och inte pallar göra nåt för att det inte går att tina i micron eftersom allt blir "klart" på kanterna o fryst i mitten, så man får skära bort halva ist.. Me dont like!
Så.. med andra ord.. Nån frivillig på att laga käk till mig??





Kommentarer
Postat av: Veronica

När du tinar i micron så ska du öppna och vända på det du tinar.ex köttfärs ofta så blir det inte färdigt i kanterna,jag lovar.Jag har lärt mig av mina misstag:-p

2008-05-06 @ 07:15:07
URL: http://vera82.blogg.se
Postat av: MickanPickan

haha! jo det har jag hört, men det funkar typ inte för mig.. men min micro är så jävla dålig oxå..

2008-05-07 @ 23:11:30
URL: http://schnajjgol.blogg.se

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback