[ Härmapa ]


Jaha.. Ska man va lite härmig nu då.. haha..
Hittade det här testet på Veronicas blogg, som i sin tur hittat på Sandras haha :)

10 första
Första bästa kompis:
Haha ja det blir ju Sekan så långt bak jag kan minnas :) på Körsbäret! :P
Första bil: Inte skaffat mig nån eferosm jag inte ens har körkort
Första kärlek: Mitt ex Matte
Första husdjur: Hmm.. Tror vi hade nån kanin och en hund när jag föddes..
Första utlandsemestern: Maldiverna med familjen, -89 i drygt 2 veckor! Det jag minns, va NICE!
Första jobb: Samma som Veronica faktiskt, timvikarie på dagis..
Första köpta skiva: Ett album med Madonna.. Men den FICK jag visserligen..
Första riktiga kyssen: I åttan med Fredrik LeVau hemma hos Saga i Sala haha!
Första piercing: I läppen när jag gick i nian
Första konsert: Absolut första första var på fyrisfestivalen i sexan, såg Robyn och Leila K ^^

9 senaste
Senaste alkoholdrycken:
Hmm..ujj.. det var på Valborg när jag blev lite vääl full :S
Senaste bilfärd: I söndags med Sonny....:):)
Senaste filmen du såg: The Mask i söndags med Sonny..
Senaste bubbelbadet: På Fyrishov i somras
Senast spelade cd: Singeln "Ingen vill veta var du köpt din tröja" igår.. lyssnade igenom alla mina singlar :D
Senate gången du grät: Till filmen World Trade Center, för ett par veckor sen kanske..
Senaste ciggen: Vid lunch idag
Senatse toabesöket: Några timmar sen

8 har du nånsin..
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Hahah nej verkligen inte
Blivit arresterad? Naeh
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej..
Vart med på Tv? Nej fan! Man är 25 år och inte en enda gång! hmpf..
Fått ditt hjärta krossat? OJJ ja!
Sagt att du älskat nån utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Japp
Busringt till nån? Vem har inte gjort det?? haha

7 saker du har på dig: Mina kläder... (?)

6 personer du kan berätta allt för: Säger faktiskt Igen exakt som Veronica, Jag berättar inte ALLT för någon! =O

5 saker du bara Måste shoppa:
Just nu behövs en väska, sommarkläder, ny sprayvax!!, flera stycken olika sommarskor, och nya hörlurar till mp3n

4 första sakerna du skulle köpa om du vann 1 mille:
Ge alla i familjen "några" laxar var, åka till Zanzibar å rida på delfiner, en vrålsjysst lägenhet och massa roligt "småkrafs" till mig själv :)

3 snabba
Svart eller vit?
Svart!
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? Hm.. Väljer nog fan choklad där.. man KAN ju alltid göra egna chips om det skulle krisa haha :)

2 saker att göra innan du dör:
Åka till New York på just julen!! Oavsett det blir när jag är 60, men jag SKA dit på julen nån gång! Samt åka luftballong nån gång i livet ska jag göra..

1 sak du ångrar:
För JÄVLA mkt jag ångrar.. Men just nu ångrar jag att jag inte stannade och köpte Riesen efter jobbet.. Blir galen snart! :)




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback