[ Kan det bli bättre nu? =) ]

Jag är glad idag... jätteglad.. jätte jätteglad =)
..och jätte jättetrött!! Men det var det fan värt... *drömmer tillbaka*
Lite roligt.. Den jag från början bara spanade in i smyg, sov hos mig inatt...
Lovely..hihi.. Fan vad jag har saknat det här! Att vara nyförälskad o springa runt på små rosa moln...haha
Men fyy vad trött jag är...! Varför var det inte en ledig dag idag? :(
Det hade varit så himla mkt enklare o bättre.. då hade vi kunnat ligga kvar i sängen när hans klocka ringde..
lyssna på Winnerbäck och mysa..:) Heeela dagen!
                                        image3

PUSS PUSS!

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback