[ Sol, Dalby och korsord! ]



Sitter här och väntar på Linda som ska bränna hit och hämta mig, vi ska åka till hennes föräldrars villa i Dalby och sola på deras tomt.. dom är inte hemma och Linda har fått låna pappans bil så hon ville dra dit ist för att sitta på sin balkong i Storvreta och bara se ful ut haha..:)
Och det kan väl vara mysigt tänkte jag då när hon fråga om jag ville följa med!
Svänga förbi nån affär, köpa en korsordstidning, lite godis o nån läsk och sen bara Vara en stund där.. Tills ikväll när vi bränner tillbaka till stan då Linda börjar jobba kl 21.

image11



Oooh! Nu är det bara 20 dagar kvar till vi åker till Liseberg!! Wihoo!!
Gud vad roligt! Mitt mål är att snurra bort alla hjärnceller tills jag kommer hem därifrån hahah :D
Jag ska följa med Lindas familj.. Hennes mamma och pappa, lillebror med sin tjej, lillesyster med sin kille.. och Linda är singel och har ingen partner. Då tyckte dom att hon kunde ta med sig nån kompis då ist, o så frågade hon MIG! då vart jag glad :):) Jag har ju aldrig varit där.. Fan avd jag längtar..!


image12



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback