[ Trevlig Helg! =) ]

HAR BLIVIT UTMANAD AV: Veronica =)


5 saker på min "Att göra lista" imorgon:

1. Vakna
2. Äta frukost
3. Bli hämtad av Linda 11.30
4. Bränna ut till hennes päron
5...och åka till Göteborg, för att gå på Liseberg på lördag!!!

5 dåliga egenskaper:

1. Förbannat dåligt tålamod
2. Urusel på att städa
3. Kan påbörja en mening som sen bara slutar tvärt mitt i.. omedvetet..!
4. Svårt å säga till nån på skarpen
5. Biter på naglarna

5 platser där jag bott:
1. I mammas mage
2. Knivsta
3. Vittinge/ Morgongåva (vilket jag INTE tackar mamma för att vi flyttade dit!!)
4. Mitt i stan, brevid universitet! :P
5. Brottsunda -.-

5 jobb som jag haft:
1. Shell
2. Gallerix
3.
Vikarie på en helvetes massa dagis
4. Anställd på Göfab, när det fortfarande fanns
5. Bokförlag

Ja.. som sagt.. JAG SKA TILL LISEBERG PÅ LÖRDAG! Wihoo! =)=)=)
DET är fanimig kärlek alltså..

Sen har det tillkommit lite saker oxå :P
  • Tröj-sak från Gina
  • Linne från Gina
  • Solbrillor från HM för 30 spänn.. va ganska taget tyckte jag :)
  • Kilklackskor, Skopunktens Tag-3 grej! :)
  • Tygballerina
  • Sandal






Kommentarer
Postat av: Veronica

Den första hade jag tänkt köpa fast i rött när jag får pengar:-)Provade den igår.
Vi måste ses snart gumman.
Kram

2008-05-29 @ 20:52:14
URL: http://vera82.blogg.se
Postat av: Svar:

Åh! dom är så jäkla snygga när dom sitter På! :D

2008-05-29 @ 21:30:37

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback