[ [ Vilken film? ] ]

På fredag ska jag gå på bio med lillesyster och Sonny =)
Men vi vet icke än vilken film vi ska se.. Några förslag?
Jag HAR sett; 10.000 BC, Superhero Movie.....*funderade i 10 min* öum.. å inga mer.. oooh! det var ju många..hahah
Jag har fan ingen aning om vad det går just nu, trots att jag satt å kollade det på nätet för några v sen när jag å Mimi EGENTLIGEN skulle gått på bio.. men då blev det ju massa bira på min balkong ist, som slutade med att dom for in till stan för att gå på krogen kl halv ett på natten (med HELT andra kläder på sig, för att fula sig).. Då hade inte Mimi fyllt 18 än och Carro hade nyss blivit 18, men tappat sitt leg! så smidigt tjejen... *garv*
Så dom var ju ganska körda.. Så dom hade sprungit omkring på stan halva natten ist, halvdragna, med klänningar och högklackat, som två idioter haha! Dom hade ju fått ett antal kommentarer om det, av kompisarna som är vana att se dom med rock-stilen och FÖRMODLIGEN (och förhoppningsvis) aldrig sett Mimi i klänning o stövlar..!! :O xD

Nu ska jag vandra.. eller snarare Åka ner till tvättstugan igen.. snark... me dont like..! :(
Hej hopp och Puss puss




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback