[ [ bengaloo-fredag ] ]


Jösses Amalia vilken jävla mongofredag!! asg Jag har inte varit frisk nånstans idag...
Jag har nog gjort en "Wille Roug" tror jag.. Lite smått adhd hela dagen känner jag..! ;)

Har fått frågan idag, av både Helena Anna och Tove "Får man fråga vad FAN du går på egentligen??" jaa du.. Golvet... vad fan går du SJÄLV på?? ;P

Jag har köpt en "Mia o Clara" dvd till mamma i julklapp.. men jag har gjort en fuling, precis som Hon gjorde mot Mig förra julen, den fan.. Öppnat den för att kolla på den själv en gång innan...:) Men ja menar... HUR kan man stå emot från att öppna en "Mia o Clara" dvd liksom!? Finns inte i min värld att låta bli en sån sak.. thats it.. haha..


Trevlig helg sug och svälj...




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback