[ [ Cellprov is done ] ]


Nu är det gjort också...
Näst sista veckan för drop in *haha* Kunde ja inte väntat en vecka till? ;P
Har fan haft typ 10 veckor på mig.. Jag hade kunnat gjort nästa vecka, men kände verkligen inte för att gå dit absolut SISTA veckan när jag haft så jävla många på mig liksom..


Nu har jag halkat på ärslet 3 gånger sen igår! humor... *asg*
Har inte gjort det på flera år, NU kommer alla på en gång ist! Först igår direkt utanför jobbet, SMACK! och så låg jag i den DÅ typ halvmeterhöga snön o bara asgarvade.. Fick då genast ett Stort pulka-sug!!
Sen imorse när jag hoppade av bussen, SMACK igen- reagerade på samma sätt då med :P
Och sen senare på dagen när jag skulle slänga sopor!

Hihihi så jävla roligt..:):):)  *fnissar hysteriskt för mig själv*



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman!!

Har inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara på ditt sms igår.

Ska ladda på idag.

Hon kanske har en dubbelgångare ;-)

jag pratade med henne på msn i torsdags och dom kommer hem någongång innan sommaren.

hon har tagit körkot och köpt bil :-)

Kram

2008-11-28 @ 08:58:02
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

svar:

haha det är ingen fara! JA! ja snackade me na i torsdags jag med, å hon sa det då :) duktig flicka..:P

2008-11-28 @ 19:06:54
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback