[ [ ooh la la komsi komsi...;9 ] ]


Jag har fixat ett riktigt trevligt program... Ett installeringsprogram med manliga strippor som håller på och dansar och har sig, i dataskärmen... Nästan som en skärmsläckare men man kan fortfarande hålla på med det man gör, dom bara ÄR där liksom.. Dom är framför alla rutor man har uppe (ex msnkonversationer) Och så kan man förstora dom också om man känner för det ;) *höhöh*
Jag printscreenade några stycken för att visa hiihi.. (men dom rör sig ju givetvis haha)



Titta och njut.. haha..
Busenkelt att ladda hem, man får en liten röd ikon nere i hörnet, den kan man trycka på om man vill stänga av dom, sen trycker du på DOM om du vill förstora / förminska.. Sen får man en till snubbe för varje dag.. (iaf vad jag fattat det som, då det fanns en till kille efter kl 00 inatt.. haha)

www.virtuaguyhd.com



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det är skitdrygt och skulle det(mot all förmodan) bli -20 grader så skulle jag frysa ihjäl!!!!! Man kan ju inte direkt vara ute och leka med Maja i snön med leggings :-p

Hur blev det förresten,skulle du komma något i veckan? Kram

2008-11-05 @ 09:23:50
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

ne men jäklar! lika bra att boka in nån tid, på måndag? är du ledig då? ja, såvida ni inte kan i helgen då dvs..för då kan jag ju isf komma lite tidigare på dagen, om det skulle va så :)

2008-11-05 @ 17:37:40
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag är hemma på lördag.

Måndag tror jag också att jag är ledig men ska kolla upp det.

När passar dig bäst?

2008-11-05 @ 20:21:36
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

Veronica:

Det spelar ingen roll alls! bestäm du! har inget alls för mig i helgen heller så.. :D

2008-11-05 @ 22:56:39
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Veronica

Inte vi heller så lördag skulle passa oss me.

Vi ska bara vara hemma ändå.

2008-11-06 @ 19:13:24

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback