[ [ snö snö snö ] ]


Snön är här.. och på riktigt också!
Riktig pulkaåknings-snö :) Vart är mina täckbyxor då?

Neeej!! Mimi har dom hos mamma! Då får jag komma ihåg med mina få hjärnceller att ta med dom hem igen imorgon när jag ska dit..


Igår gjorde jag ett försök till att fråga Mimi om hon verkligen inte hade kastat bilderna på lägenheten som jag skickade till henne för länge länge sen.. Nej! Inte hade hon det! så jag fick tillbaka dom igen :)
                                                                  ( 41 dagar kvar...... )


(vanliga sko/jacka/ytterdörrshallen ser ni en skymt av också)(i bakgrunden- Innerhallen och liten skymt av vardagsrummet)
    




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback