[ [ tack... ] ]


...för att jag för drygt 2.5 år sen låg och grät mig till sömns varenda natt, hemma hos Thessan i 2-3 veckors tid.. blev ompysslad och tröstad av henne, samt rasade ner en massa kg i vikt.. från typ 75 till 58 kg...

och allt pga att min dåvarande kille hade gjort slut (helt abrupt och otippat!!) efter 2.5 år.. Han kom hem till mig, sa det han ville ha sagt, och åkte hem igen efter en halvtimme typ..

Men.. Om han INTE hade gjort det...
Då hade jag aldrig:

Gått ner alla toffel-kilona till min vanliga vikt igen! Tack
Träffat Sonny (även fast det roliga inte varade så länge) Tack
Idagens läge, köpt en lägenhet och snart flytta ifrån Gottsunda!! Tack
Fått tillbaka kontakten och vänskapen med Lill-Johan. Tack




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback