[ [ Vattenfall på flustret.. ] ]


I fredags var ju Vattenfall-kvällen på flustret med lill-Johan.. Riktigt jävla skitkul! Förutom snefyllan jag fick i slutet.. usch.. Vad fan håller man på med egentligen??
Och hade det inte varit för att jag fick ett par hundra av mormor i onsdags efter mitt akuta tandläkarbesök som jag inte räknat med denna månad (morr!!) så hade jag aldrig druckit alls istället *haha*
Johan betalade ju inträdet då han skrev upp oss på listan när han bokade, garderoben betalade Vattenfall, och vi tog nattbussen hem... annars hade man inte klarat alls att gå ut! :O
Sen kom Linda och Stella dit också.. när övervåningen öppnade upp för allmänheten..
Jag kom givetvis med på (3 stycken!) vimmelbilderna i vanlig ordning... Linslusjävel som jag är..!

                 

                 

Och JA jag vet att jag ser helt knäpp ut på kortet här ovanför! haha.. vet inte riktigt vad jag höll på med.. men men...
Kanske kan skylla på fyllan... eller? ;)
(ok, jag var bara inne på välkomstdrinken ännu, men det ingen vet, lider ingen av! hrm..hrm..)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback