[ [ aaaah!! lycka tammefan!! ] ]


Idag har vart en helvetes jäkla bra dag! :)
NÅN gång ska väl jag också ha lite tur tycker jag!
Det var en jävla tur att jag svarade i telefonen när det ringde på lunchen idag! tänkte först inte svara, men ångrade mig, och vad får jag se? Det var Samantha!!!
Kan ni tänka er hur jävla paff jag blev?? Sist vi träffades var i Dec 2005, sist vi snackade i telen var säkert där i krokarna också, och vi kanske snackar på msn ca en gång i månaden..
Min lilla skrutta... *fett glad* men jag ska fan chilla liiiite, då det bara var "kanske" än så länge...

Sen kom Linnea in med sin lilla 6 månaders Freja =) Så jävla söt unge! En riktig liten knodd ska ni veta *haha* Alldeles vithårig och fjunig =)


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback