[ [ Am I dreaming..? NO!!! ] ]


Jag kan inte fatta det..... JAG HAR FÅTT LÄGENHETEN!!!
Galet... om 2 fucking månader finns inte jag längre i Gottsunda... omg...

Vad har jag gjort!? Har jag gjort ett bra beslut!? Jag är sju helvetes glad! Jag är livrädd!

Det gick ju så snabbt... Ringde mäklaren imorse och sa ännu ett bud, 685 men även att jag troligtvis inte skulle kunna flytta in så tidigt som i Dec- som det från början var.. Hon sa att det nog säkert skulle kunna ordnas och att hon skulle ringa honom och framföra.. 10 min senare:
Ring Ring!

"Du får den för 700 men då inflyttning första Januari.."

Min aptit försvann direkt av lycka haha.. och jag som skulle käka lunch med Johan.. blev inte mkt mat ner i magen där inte.. *hahah*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback