[ [ Bakdag: 3 || Scrubs ] ]


                    

Hahah! jag skulle mig på och göra kokos-toppar idag..
Dom blev så Här efter 5 min i ugnen (10-12 min)
Fast nu skyller jag faktiskt inte på mig själv, utan för att jag hade ca en halv deciliter för lite kokos.. det var bara en test för att se om det blev nåt alls av det..:) kanske inte just Toppar,, men nå slags kakor kan man ju alltid säga hihi.. sen ska jag smälta marabou över dom :9





                   

Ser ni?
Kärleken här ovanför!
The complete Sixth season av Scrubs kom i min brevlåda idag... Äntligen!!
SOM jag har längtat och haft abstinens efter er, kära vänner på Sacred heart! ♥



Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha gumman hur lyckas du? Dom blev säkert goda ändå ;-) Kram

2008-10-10 @ 12:23:48
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

haha! jag vet! hur fan lyckas man.. fast det var ju för att det var några kokos-korn för lite =) men dom vart ASGODA!! efter att jag haft på "lite" smält choklad över...:9

2008-10-10 @ 17:24:56

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback