[ [ Kärlek.. Så jävla mycket kärlek!! ] ]



IDOL-DANNE "KAPTEN" KARLSSON ÄR TILLBAKA!!!
Jag skulle kunna dra iväg till stockholm, tvinga mig in till studion och bara pussa sönder han av lycka! *haha* Är så jävla glad.. Sen om singeln Would you believe som släpps idag, inte är nå bra sen, är ju en sak.. men han är iallafall tillbaka! :) Jag och Tove trodde allvarligt talat att han lagt allt på hyllan... Men ack så fel vi hade!




"Jag bor i ett tält, svimmar när jag skiter, och får inte köra.. "

Hahah.. jag bara älskar dom helt enkelt... JD, Turk, Carla, Elliot, Dr.Cox, Jordan, Dr.Kelso, The Todd och The Janitor *fnissar*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback