[ [ Maybe next time... ] ]


Nehääe..
Det vart ingen Sammis denna helg.. Det var väl lite det jag befarade iomed att hon sa i luren i onsdags att det var svårt att hitta en resa till Sverige.. Jag tvingade mig själv att chilla med glädjen, för att inte gå och gräva ner mig om det skulle skita sig.. och titta! Jag sitter ju här! :P Jävligt tråkigt dock.. men som sagt.. Life is a bitch and then you die.. bara att gilla läget.. *haha*

Och inte kommer jag väl få lägenheten heller... *snyftar* Jag och pappsen var ju och tittade på den idag, och den var tammefan lika fin/mysig som på bilderna!!
DEN är jobbig... hmpf... "Buda ner till 600 papp" Sällan! Ofta säljaren går med på det när den NU ligger på 140.000 mer.. Jävligt kul isf, men fan humor om jag mot nån jävla förmodan skulle få den...

In my dreeaams liksom....


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback