[ [ psykande minnes"förlust" ] ]


Jag hade ju en mardröm natten till måndagen... Kom på det igår när jag kom hem fårn jobbet och dunsade ner på vardagsrumsgolvet av trötthet.. DÅ! Slog det mig... hade totalt glömt det..
Men jag kan inte minnas vad jag drömde om!! vilket ändå på nåt vis stör mig.. jag är nyfiken på vad jag innerst inne oroar mig för! (för nåt är det) och jag vaknade av den också, vilket jag kanske har gjort ca 1 gång i hela mitt liv.. Nästan inte så jag har nå direkta mardrömmar övht, annars.. men den här var fan Pain minns jag!
Typ det enda jag minns... Jag var på ett jävligt oroligt humör iaf.. Vet inte säkert om jag grät, men var nog inte så långt ifrån isåfall.. och jag bara minns just den där OROLIGA känslan i kroppen och att det tog ett tag innan jag insåg att det bara var en dröm..:/  

Stackars miiig...:(  Är jag sjuk?  *haha*


Kommentarer
Postat av: Mimi

ja älskade syster, du är sjuk ^^

2008-10-29 @ 11:05:02
URL: http://teamskane.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback