[ [ När det spökar så bjuder Bhumibol Adulyadej folk på kossor ] ]


            

*Hahaha!!*
Jag tror jag garvar ihjäl mig.. Varför har han fått en jävla ko!?
Min 'käre' biologiska morfar flyttade ner till Thailand -98 för att han var trött på kalla Sverige.. Hittade en hora där nere som han gifte sig med, o nu lever dom "lyckliga" i alla sina dagar... Med en KO som han tydligen fått av den Thailändska kungen Bhumibol Adulyadej !! *asgarv*
Vad fan ska den gubben med en ko till... Herregud...



Igår var jag med om det första spökeriet i mitt liv!! Inte så märkvärdigt.. men det var ganska häftigt när vi kom på att det verkligen inte var Mimi som gjorde det! :D Hon har sin ena dator på ett sånt där gammalt symaskins-bord som dom hade förr i tiden, med en trampa under bordet och ett hjul på sidan som snurrar.. Ja.. Vad tror ni hände??
Jo, trampan sätts igång och hjulet börja snurra! :O Mimi stog där, men inte så att hon kom åt trampan, och hon höll på med något så hon såg det aldrig.. jag trodde först att hon drev med mig för att hon trodde inte på det först och var nästan lite sarkastisk.. Men sen insåg hon att jag inte drev, och Jag insåg då att Hon inte drev med Mig! haha :) Så coolt.... uuuhuu!! *försöker skrämmas*



Kommentarer
Postat av: Veronica

Det kanske var din lilla katt som ville göra sig påmind ;-)

2008-09-05 @ 20:57:56
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

hihih ja man vet ju aldrig :) men det här var ju hemma hos mamma... hondog ju hemma hos Mig dock,, :D

2008-09-06 @ 00:39:28

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback