[ [ Carpe Diem ] ]


Gah! jag har ryckningar i knät!! *hahaha* Men vem fan bryr sig.. Skulle inte jag göra iaf..

Nu tänkte jag bara tycka synd om mig själv litegrann ett tag..
Jag vill va Nåns 'HON'! *
lipar åt alla och blänger surt*
Jag vill va den som Nån VILL visa upp för folk! (men vilket tydligen är skitsvårt)
Jag vill va den som Nån älskar, och längtar att komma hem till!
Sen vem denna Nån är, är fortfarande ett...ett..... va fan!!! Vad heter ordet!!? *HJÄRNSLÄPP!* Hjälp..?? :/

Jag kommer snart bli-
som Linda säger att hon snart själv är -en jävla Nucka!
Jag vet dock inte vad det är, eller Jo.. Jag vet Nu vad det är, men jag har aldrig hört ordet förut.. :D




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback