[ [ .... ] ]


                                     

Ja jag vet att Gud inte finns, och att jag inte tror på denna 'honom' men nu låtsas vi som det! Varför..? Snälla var inte dum mot mig nå mer nu.. Jag har ju inte gjort något...:'( Jag pallar fan inte en gång till, inte igen! Räcker det inte med att jag redan Har lovat mig själv för länge sen att aldrig mer vara DEN personen?
Jag vill ha min kisse nu....:'( Varför flög du din kos, gumman..? Du skulle ju stanna här hos mig, i din fotölj.. Varför behöver jag dig att krama nu när du inte finns längre? Tänk om jag bara skulle kunna få ta i, och krama dig, en endaste gång till... vad mysigt... *ledsen i ögat*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback