[ [ Kantarell-lördag ] ]


                

Jag och farmor anka traskade i skogen och plockade svamp idag, och hittade massor!!
Jag fick ta med mig allt hem...:) Sen åt vi laxlasagne.. mmm.. Nästan så jag måste ta mig lite nu bara för det... *Yummi!*



Och idag slog det mig att jag nästan älskar mitt liv på hösten, och när jag har handlat kläder som jag verkligen är nöjd över... *haha* Kan det bli bättre?! Jag trivs så sjukt bra i min jacka.. Och idag befinner jag mig i min klänning jag köpte samtidigt som jackan, och det var INTE ett misstag! (som jag var lite tveksam över i min bilddagbok..)
www.bilddagboken.se Nick: Schnajjgol Checka in vettja! ;)




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback