[ [ Lyckliga lyckliga dag :) ] ]


Idag skulle jag köpt jackan på Vero Moda, och storhandlat med pappa.. Det blev istället en helt annan (snyggare!) jacka, en prickig klänning och storhandlande med Linda istället :) Pappa bangade för att jag fortfarande inte kommit hem när han ringde mig.. "Men det blir ju så sent nu.."  *jämmer jämmer* Bah! Jag blev skitgrinig på han och gick till HM och handlade en till tröja istället.. *haha*

                               
      

Men allt ordnade ju upp sig när jag kom hem.. Linda fixade sina tapeter i klädkammaren hos sig, Jag åmade mig över att jag inte skulle få storhandla.. Hon kom med den briljanta idén att komma över en sväng och samtidigt då så kunde VI två istället åka och handla! Yeeey!! :D

Så när vi kom hem så gjorde vi vääärldens jävla godaste skinksallad! Jag åt som en höggravid flodhäst...

Men en sak är säker... Jag ÄLSKAR jackan!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback