[ [ morgonbajs ] ]


Sov hos mamma och dom inatt igen.. Kände inte för att va hemma igår..
När jag kom dit så får jag se en liten 8 veckor gammal jack russel som mamma hade tagit hem från jobbet igår.. Hon kör ju till olika kennlar ibland.. Dom ska ha den på prov en vecka för att se om Göran och Mattias reagerar då dom är allergiska..

Well.. Den lilla kraken på ca 30 cm lång, liknande en liten korv, skulle sova med mig och Mimi.. 8 veckor.. är man rumsren då? NEJ! *haha*
Idag när vi vaknade så kände jag något blött vid fötterna där jag hade legat och mojsat..
Ojj.. stackarn har kissat i sängen.. Hmm.. okeej.. det fastnade en kump på min tå...wtf.. Han har skitit!! *hahah* och där låg jag, nyvaken, med hundvalpsbajs-inkletade tår på ena foten.. han hade tom lyckats klämma ur sig lite på madrassen! Syrrans dyra tempurmadrass mot skoliosen haha.. DEN e jobbig...

                                    


Stackars syster är helt avdankad pga sjuka hon med :D




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket härligt uppvaknande XD



asså det nummret som ringer mig är anonymt! Det som ringer dig är antagligen någon telefonförsäljare!

2008-09-08 @ 14:05:47
URL: http://plasthorisont.blogg.se/
Postat av: Mickan

Svar:

Hahah nej det var inte det trevligaste xD Mimi vart råpisst "men vaaa faaaan... hur faaan får man bort det där nu dåå!???" o suckade riktigt less.. haha! Men fan va störande.. Nej det är inte nå telefonförsäljare, jag har ringt upp numret, ok de är ju till nå företag, men det är nå bluf skit.. dom lägger oxå på så fort man svarar.. o det kan ringa flera ggr om dan - en gång på en vecka typ.. det varierar.. bah!

2008-09-08 @ 15:33:16
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback