[ [ On and On! ] ]


"Oon and oon! This love I feel for you goes oon and oon!"
Agnes, my dear... Med hennes nya låt On and on... sjukligt bra den är!! :O



Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag har kommit in i en period när jag snappar upp massa roliga kommentarer hela tiden haha.. Känns som att jag tycker allt folk säger, är skitkul helt plötsligt.. Eller så har jag börjat Lyssna nu kanske...

"Hej det här är polisen. Hör av dig till Martin Beck.. Puss och kram" Gunvald i Beck filmen haha.. lät ganska kul när han sa det.. Han var ironisk sarkastisk om att skicka ett mess/brev till mördaren..

"Jag har tänkt en del.. jag funderar faktiskt på att ligga med dig.." En brud som var efter Tony Manero (John Travolta) i filmen Saturday night fever.. haha



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback