[ [ Onykter i fredags? Jo tack.. ] ]


Jo då... Nog var vi det allt...
Jag vurpade på Adde och Marias baksida.. Snubblade baklänges över en back med tomma flaskor, föll ner bland en jäävla massa bråte dom hade där, och sen på nåt vis kilades fast där nere på betongplattorna *haha* Jag hör Gabbes ASGARV bara eka mellan husen! Aldrig hört han garva så mycket tror jag...:)

Sen hamnade jag och han själva där ute och rökte cigg på cigg på cigg och pratade en bra stund.. Allvarligt dessutom! (det har typ aldrig hänt förut haha) Han var riktigt sansad i fredags faktiskt...

Och sen snodde han min mobil... damnit.. såg saker i den, som han INTE skulle gjort!! :O *Mickan greps av panik haha* Sen får ni fundera bäst fan ni vill.. men det ni förmodligen automatiskt tänker på (skulle iaf jag gjort), behöver inte alls va det rätta i det här fallet...!

Tack och adjö...



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback